marți, august 05, 2008

.

"simteam nevoia sa ma fi vazut aseara..eram atat de frumoasa,aveam un zambet perfect si eram naturala si fata mea miroasea a iasomie.purtam rochie,da rochia pe care am cumparat-o special ca sa ti-o arat tie..ma gandeam ca o sa ma imbrac asa cand vom..dar nu conteaza acum,astazi nu mai vreau sa ma vezi,oricum nu poti.dar eu te vad,stii? eu stiu ce gandesti acum,da!exact acum,stiu ce melodie asculti si stiu ca ai uitat si cum ma cheama,dar cu totii avem zile proaste,poate maine o sa iti amintesti,poate ma visezi..poate.dar ai fi fost surprins daca m-ai fi vazut aeara."

2 comentarii:

Anonim spunea...

nice :D... nu stiam ca si popandelele pot scrie asa bine :-"

Jack spunea...

Ai fost la un moment dat cititor al blog-ului www.inutilii.blogspot.com . Ne-am mutat. Ne gasesti pe www.inutilii.com acum . Hai si tu, si daca iti place site-ul, da-l mai departe. Iti multumim

[Echipa Inutilii]