vineri, aprilie 04, 2008

Despre religie.

Eram la o ora de rligie,lunea dimineata si cum neuronii mei sunt foarte activi lunea dimineata si acelei tanti care cica ne explica ceva interesant nu ii se maiopreau corzile vocale din vibrat mam gandit sa o ascult si sa inteleg ce zice.
Ok am gresit.
Primul exemplu pe care la dat neuronii mei refuzau sa il inteleaga si incercau sa gaseasca alte explicatii,deci suna cam asa:
Iisus lea spus celor 10 leprosi ca dupa ce se vor vindeca sa se intoarca si sa posteasca si sa aduca nu stiu ce...din cei 10 doar unul a facut ce a zis Iisus si sa intors
ok...nu,nu e ok.
De ce sa se intoarca si sa multumeasca?nu ii pot multumi si altfel,fara a posti?
De ce in Biblie se spune sa facem bine fara a astepta ceva in schimb si Iisus a asteptat ca cei carora lea facut bine sa se intoarca?
Ok...am ajuns sa contest ce scrie in Biblie,hai ca e de bine 8- ]
Si cred ca ar mai fi exemple de astfel de cereri sau legi scrise religioase dar nu intru in detalii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

interesant.:) te astept si pe blogul meu http://inutilii.blogspot.com/

Happilici spunea...

sunt multe lucruri irelevante, in contradictoriu, scrise in biblie...
cred ca dumnezeu e prentru fiecare in parte, fiecare are dumnezeul lui si fiecare ii multumeste in felul lui... parerea mea:-??