duminică, martie 09, 2008

peste cu mazare

"-nu?
-nu.
-nu??
-NU!
-daca tot suntem la nu,nu pui si tu d-un ceai?"


piesa geniala,merita vazuta
starring: olga tudorache,tamara cretulescu


"-cred ca am si un b.
-b?
-B de la Bou de BarBatitu."


"-ghici ce tiam adus
-ce?
-ghici,incepe cu c
-nu spune prostii
-hai mama c..c-i,ci...
-ci...ofi oare?
-ci...o,cio...
-cio...fi adus?
-ciocolata mama ciocolataaa!"


Si pentru 89 de minute ma scos din gandurile mele,din primul rand teatrul pare mai adevarat decat este si vocile se aud mai bine si oricat de buni ar fii actorii sufleorul se aude.
Miscarile sunt necoordonate iar in glasul lor se simte o oarecare presiune,sunt obijnuiti cu scena,si eu sunt.
Eu sunt obijnuita sa ma fac mica in scaunul de catifea si sa imi atintesc ochii spre lemnul inalt pe care stau oameni care mimeaza viata,sunt obijnuita sa intru in piesa si sa gandesc fiecare replica,ochii mei sunt obijnuiti sa retina fiecare gest,iar trasaturile lor schimbatoare imi incanta vazul,mam obijnuit sa scap din viata pentu o ora si un pic si sa fiu concentrata doar la o piesa de teatru.
Dar nici obijnuinta nu omoara visele.
Iubesc teatrul.

"-dai tu peste cu vin rosu si sa te miri de ce te mai inseala barbatitu!"

Niciun comentariu: