sâmbătă, martie 08, 2008

Stiu am atatea defecte incat adca ar fi sa fac o lista ar fi mai lunga decat cartonul de care dispun si astfel nu as putea scrie tot,imi aminteam acum cateva minute cat sunt de naiva cat de tare am crezat ca tu...de fapt mam saturat sa tot scriu despre acest "EL".
Si poate daca as scrie despre oriceare alt subiect nu mas simti atat de bine poate vreaus a schimb ceva dar cred ca mi sa dus randul,am schimbat cat am putut fara sa ma gandesc,am analizat doar putin si am schimbat mam jucat prea mult si am pierdut
[nu regret doar ma oftic]

Am..am am scris de 3 ori "am" si am sters pana la urma nu am mai sters.

Ma simt atat de ciudat,nu stiu ce vreau stiu doar ca inca sunt inchisa in cutia acea mica si rosie de pe birou pe care o privesc chiar acum,acum,atunci,maine,mereu,mereu ma uit la ea si din cand in cand o deschid ca si cum nu as sti ce pastrez acolo,dar stiu.
E exact ca atunci cand citesc de 12 ori cea ce a scris desi am intiparite atat de bine literele pe retina.
Eu...eu...ma simt atat de...
[am "multi fobie" imi e frica de...(mslino sti ca ma citez,ca de obicei imi place sa citez asa ca hai sa catam if you wanna burn yourself remember that i love you and if you wanna cut yourself remember that i love you...) ...deci imi e frica de ziua in care o sa ma trezesc fara ganduri si no sa mai am decat o tigare]

"Loose lips might sink ships but loose gooses take trips
to san francisco, double dutch disco,tech tv hottie,
do it for scottydo it for the living and
do it for the dead
do it for the monsters under your bed
do it for the teenagers and
do it for your mom
broken hearts hurt but they make us strong and"

Niciun comentariu: