luni, martie 31, 2008

urbanizare fortata.hai sa fim "cool"

nui asa ca neam saturat cu totii de cuvintele banale si chioare spuse de cei din jur? nui asa ca atunci cand crezi ca ai reusit ceva si ca tia iesit foarte bine te pleznesc cuvintele reci ale unui monoton personaj figurant care,as usual,spune un "tare" sau si mai rau "super tare"?
"ce ma-sa lar durea gura macar sa se uite la ce am facut?" la asta am gandesc prima oara cand imi este spus un stupid "bravo".
de data asta poate ne mai gandim...de fapt sunt confuza...da!total asuprita de nori si de ceata si sti de ce?
ei bine pentru ca:
ii vad pe ceilalti care incep sa fumeze,care beau cola zicand ca pun tuica in ea,vad cum se imbraca ca sa fie "emo"?! anyway prin trend pe acolo,cica sa fi razvratit e "cool",vad oameni care nu mai stiu cum sa scape de dependente ma refer la dorguri si vad ratati de 14 care trag pe nas[si nu bat apropos la voi,vorbesc in general,exceptandu-va] si ma vad pe mine fumand cate o tigare in fiecare seara pe balcon sprijinita varul alb ce acopera peretele si va vad pe voi si ii vad pe ei si ma uit in oglinda si ma vad iar pe mine si nu mai intele cum ma-sa a devenit lumea asa de...
da. si vad o tipa imbracata in portocaliu,cu suvite rosii pe par brunet inchis,poarta blugi albastrii spalaciti si are drept "shoezi" [?!] niste chestii...albe de la puma.ma apropii de ea,pretinde ca ma cunoaste,o intreb ce muzica asculta:"evanescence si him dar sunt super culi [poftim?!] si tokio hotel." ma uit la ea cam 2 munute jumatate,numaram secundele dar cand am ajuns la 137 mam pierdut am spus ca am treaba si am plecat.nu am mai vazuto niciodata.
si nu sunt contra tokio hotelistilor,dar sincer ma pis pe ei.

Niciun comentariu: