marți, martie 18, 2008

titlu

Citeam un articol,timp in care pierdeam vremea lasand din cand in cand sami scape prin minte cuvantul "futui" [tiam zis ca am un nou tic] dar tocmai cand a inceput melodia aceea blestemata si am gandeam mai intrens sarind peste paragrafe mia atras atentia o fraza,mai exact sfarsitul ei "iti tragi serile la xerox".
Futui asa e. In fiecare sera intervine acelasi sentiment ce determina actiuni care au devenit in putin timp un ritual peste care nu pot trece.Mereu aceleasi lucruri,aceleasi zile banale,da parca sunt xeroxuri si nu mai stim sa dam pagina.
De ce? pentru ca suntem chiori si pe langa asta mai intervine si lumea care ne orbeste,suntem si noi ca turma,nu? daca ei nu au ceva mai bun de facut de ce sa am eu ca doar e mai "tare" asa.
Ha uite ca eu mai si gandesc in timpul liber.
[si vreau sa incep o fraza cu "In toate aceste zile...",partea de inceput a monologului mei,am un speech si refuz sa il spun]
Habar nare nimeni ce scriu eu aici,aberez? da aberez.
Dar cand aberez spun mai multe decat as putea spune cand vorbesc.
"Ne vedem si in seara asta." cea mai buna propozitie pentru finalul articolului si pentru monologul meu.
Ne vedem zilnic,orele variaza ca esti ocupat sa dormi.Si nu vorbesc despre cineva ci despre ceva.

[dialog imaginar : sentiment-eu]
-buna,am venit.
-hey,te asteptam aproape imi era dor de tine.
-mie imi e dor de tine mereu sunt parte din tine,nu mai poti trai fara mine.
-ma iubesti?
-da,desi nu am sentimente sunt doar un sentiment tampit te iubesc si pentru binele tau trebuie sa iti fac vizite mai des.
-dar mam atasat de tine,de luni de zile ma bantui si am faci sa ma simt mica si vulnerabila,e bine?
-nu,numai bine nu e dar nu pot pleca.
-de ce?
-pentru ca te iubesc si nu pot renunta la tine,indiferent cat rau iti fac si sunt constient ca fac destul nu pot sa ma indepartez nici macar o zi.
-ba da...a fost o zi in care nu ai vrut sa vi,dar team chemat.iti amintesti?
-da...ai dreptate dar mam gandit tot timpul la tine si nu am vrut sa recunosc ca miai lipsit.
-nici nu imi amintesc de cand neam imprietenit...miai fost mereu aproape,nu ma alsi singura niciodata...nu vreau sa pleci.
-o sa plec intr-o zi....trebuie sa ma uit dar pentru moment sunt inca cu tine si pentru ceva timp o sa mai fiu.
-unde o sa te duci?
-nicaieri o sa fiu atat de uzat si de banal incat no sa mai simti cand vin si nu o sami mai faci cafeaua pe care o bem imreuna cand stam de vorba.
-o sa iti fac cafea mereu si o sa am intotdeauna o tigare pentru tine.
-multumesc.
-te iubesc sentiment ciudat ce esti,esti doar al meu...
-ma duc sa ma culc vin putin mai tarziu,pot?
-oricand.

2 comentarii:

Anonim spunea...

:X

Anonim spunea...

awesome >:D<